tisdag 5 oktober 2010

Har jag tappat greppet?!


Två veckor i rad har jag givit mig ut i vår vackra huvudstad för ”some serious shopping”, alltså shopping för nöjet att få packa upp den där klänningen som man ABSOLUT behöver....

Idag tillbringades ett antal timmar på stan – och vad kom jag hem med – en yogamatta och träningsstrumpor – NEJ NEJ NEJ – det duger INTE – inte ens ett nagellack i påsen!

Har jag tappat greppet, har jag blivit tant eller är jag sjuk??? Det här duger inte!

Ett heterovåp med politiska åsikter utan ”onyttigheter” i påsen – INTE ge upp – ut och öva - aandas! Ja, det är faktiskt så, man KAN vara sosse, älska shopping och hata ojämlikhet och att alla människor inte anses lika värda!

Kom just på att jag har ett paket att hämta – kanske inte TOTAL tantvarning - än!!!
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar