fredag 30 januari 2009

Fitness - trender - dvd - fniss

Igår var jag på gymet tilsammans med en kompis. Vi började prata om alla olika trender för att komma i form som varit under åren, allt från Susanne Lanefelts kniiip (gud så snygg man var med tights, baddräkt och benvärmare!) till gummibandsträning. Osökt kom vi naturligtvis in på alla DVD-filmer med olika käcka träningsgurus. Min kära kompis berättade då att hon varit på Coop och hittat en DVD med titeln "Fit Mamma". Jag satt i någon skojig maskin, tappade taget så vikterna föll ned med en smäll och började gapskratta. Säg titeln "Fit Mamma" högt så förstår ni varför!!! Såg framför mig hur jag skulle önska mig den i födelsedagspresent av mina tonårsgrabbar som måste fråga efter den - hi hi!
Gick inte att prestera någon mer seriös träning den kvällen, men magmusklerna fick sig en genomkörare av allt skratt. Kunde inte låta bli att berätta historien i duschrummet, vilket resulterade i ett hejdlöst fnissande av damer i alla åldrar - HÄRLIGT!
En lyckad kväll med andra ord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar